امروز:شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵
 

مصاحبه با Andy Serkis بازیگر نقش گالوم در فیلم هابیت

 


 

با تقسیم شدن فیلم هابیت به سه فیلم، The Desolation Of Smaug حالا بخش میانی فیلم است تا بخش پایانی …

این یک راهکار هوشمندانه بود زیرا این‌ها فیلم های ماجراجویانه هستند و سفری است که شما می‌خواهید ادامه داشته باشد و نمی‌خواهید که پایان بپذیرد. وقتی به جا‌هایی که رفتیم رو ببینین می‌فهمین که فوق‌العادن. حالا فرصت بسیار خوبی پیش اومده که بتونیم به تمام کاراکتر‌ها بپردازیم و مردم هم می‌خوان که این کاراکتر‌ها به طور کامل پرداخته شوند. اگر فقط دو تا فیلم بود، باید با عجله همه چیز در آن چپانده میشد و شما بسیاری از چیز‌ها و لحظات جالب را به خاطر ضرب‌آهنگ سریع داستان از دست میدادید.

آیا هنر Motion Picture نسبت به دهه 90 که اولین بار نقش گالوم را ایفا کردید، به صورت اساسی پیشرفت کرده؟

تکنولوژی این کار خیلی تغییر کرده و مهمترین تغییرات برای زمانی بود که داشتیم فیلم King Kong رو می‌ساختیم که در اون زمان شروع کردیم حرکات صورت رو هم ضبط کنیم و بنابراین الان هم می‌توانیم حالت های صورت، حرکات بدن را فیلمبرداری کنیم و همراه با صدا به یکباره ضبط کنیم. اما از لحاظ بازیگری، من هنوز هم مثل قبل بازی می‌کنم.

در The Desolation Of Smaug، بندیکت کامبربچ هم از این تکنولوژی استفاده کرد تا نقش اژدها را بازی کند …

در این فیلم‌ها برای بسیاری از بازی‌ های بازیگر‌ها از همین تکنولوژی استفاده شده. یه جورایی تبدیل به ابزار معمول بازیگرا شده. همان طوری که مارک روفالو هم نقش بروس بنر و هم نقش هالک را در فیلم The Avengers بازی کرد. قبل از آن، یک عدم همکاری وجود داشت که بازیگر تا پایان نقش بروس بنر را بازی می‌کرد و به یکباره تبدیل به فقط انیمیشن میشد. اما چیزی که شما می‌خواهید این است که روح بنر در نقش هالک بازی کند. Performance Capture حالا راه دیگری است برای فیلمبرداری از یک بازیگر که بسیار هم عالی است زیرا دیگر اکنون مسئله‌ی بزرگی به حساب نمی‌آید.

یک پاسخ به “مصاحبه با Andy Serkis بازیگر نقش گالوم در فیلم هابیت”

  1. علی گفت:

    واقعا میشه بهش گفت ایول واقعا بازیش عالیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *